Skip to main content

DK

Search Basket
Gå til kurv Total

MDOC FM

Facility Management gjort nemt

 Hvorfor MDOC FM?

MDOC FM er et Facility Management system, der giver et samlet overblik over drift, vedligehold og økonomi i jeres ejendomsportefølje.

Med MDOC FM får du et fremtidssikret Facility Management-system, der er skalerbart og enkelt at bruge.

Standards

 Online access  Overview  Helpdesk

CAD integration & Lokale standarder

Med MDOC FM er du sikret danske standarder som f.eks. CCS, SfB, og Forvaltningsklassifikation. Tegninger og modeller kan tilgås af alle brugere.

Online adgang

Du får nemt adgang via webbrowser og mobil og kan dermed fleksibelt tilgå data uanset hvor du befinder dig. 

Samlet overblik

Systemet samler D&V, Space Management, dokumenthåndtering, tegningsarkiv, helpdesk, Digital Aflevering m.m. i ét.

Nem Styring

Helpdesken giver god service og gør det nemt at styre og afhjælpe akutte drifts- og vedligeholdelses-opgaver ad hoc.

Professionshøjskolen Metropol om MDOC FM...

Jeg har set mange FM-systemer og administreret et par stykker med blandet fornøjelse. Jeg har anbefalet min chef at vi undersøger nærmere om MDOC FM passer hos os, fordi jeg ikke før har set så enkelt, nutidigt og gennemtænkt system og brugerflade som NTI's MDOC FM.

Kenneth Bo Christensen

Bygningssystem- og dataansvarlig, Professionshøjskolen Metropol

Læs kundecases om MDOC FM

De 6 du ikke kan undvære

Planlægning af opgaver og økonomi med årsoversigter

Drift og Vedligehold (D&V) består af modulerne Portefølje, Komponenter og Opgaver, som tilsammen giver dig det optimale overblik over planlægning, økonomi, vedligehold og levetid på ejendomme og bygningsdele. Du får overblik over de samlede opgaver inkl. økonomi, som du kan justere og se hvordan kan forbedres med diverse drifts- og vedligeholdelsestiltag. Prioriter dine opgaver på et oplyst grundlag.

Saml rekvisitioner, fakturaer og budgetter ét sted

Med modulet "Økonomi" kan du med udgangspunkt i bygningsmassens tilstand opsætte budgetter for de kommende år og følge udgifterne hele vejen fra oprettelse af drift og vedligeholdelsessag til afsluttet opgave. Du får overblik over alle rekvisitioner og fakturaer, så du kan se hvor pengene flyder hen – og derved sikre gennemsigtighed ifm. økonomiske transaktioner knyttet til både planlagt og akut vedligehold.

Nem Arealforvaltning

Få styr på dine arealer med dette modul, hvor dine bygningers geografiske lokation kombineres med tegningsgrundlaget for den enkelte bygning, etage og rum. Vælg selv hvilke egenskaber du ønsker at se - f.eks.: brutto-/nettoarealer for enkelte rum og kategorier af rum, den aktuelle lejestatus. Søg på arealer på tværs af hele ejendomsporteføljen.

Effektiv indberettelse af opgaver

Modulet "Helpdesk" giver overblik over arbejdsgange og akutte opgaver, samtidigt med at opgaverne nemt kan fordeles. Modulet kan dokumentere både økonomiske og ressourcemæssige konsekvenser af ’Akut vedligehold’, som kan bruges til at forbedre servicen generelt. Modulet sikrer et højt serviceniveau og god kommunikation - bl.a. ved at bygningernes brugere får tilbagemeldinger på aktuelle opgaver.

Automatisk filhåndtering

Med "Dashboards" er det muligt, at skabe præsentationer af data i systemet, som kan tilpasses dine behov for nøgletal og aktuelle statusoversigter. Dashboards anvendes i den daglige monitorering af porteføljens status, og som grundlag for udarbejdelse af rapporter. Med Dashboards får både ledelse og servicepersonale et optimalt overblik ifht. netop deres opgaver og ansvar.

Kvalitetssikring og nem overlevering

Digital aflevering giver mulighed for at modtage digitale dokumenter direkte fra de aktuelle aktører på projektet. Alle involverede får adgang til præcist det, de skal udfylde og kan kvalitetssikre informationerne inden de uploades. På den måde kan du optimere planlægningen af drift og vedligehold af ejendomsporteføljen baseret på data fra entreprenør/leverandør, samtidigt med at du sikrer, at garantier og dokumentation er korrekt tilknyttet bygningsdel/hovedkort.

Københavns Lufthavne siger...

MDOC FM skal med Space Management være med til at sikre optimeringen af de mange udlejede arealer i Københavns Lufthavne. Der er penge at tjene ved at have bedre overblik over lejemålenes størrelse, løbetider, tilstande og kvalitet, således at arealerne hele tiden er udlejede til optimale priser. Desuden er der brug for ad hoc at kunne finde ledige områder til særlige behov.

Michael Friis Ørsted

Afdelingsleder, Technical Knowledge, Københavns Lufthavne

Spørgsmål til MDOC FM?

Fejl - udfyld venligst alle felter korrekt
Fejl - udfyld venligst alle felter korrekt
Fejl - udfyld venligst alle felter korrekt
Fejl - udfyld venligst alle felter korrekt
Fejl - udfyld venligst alle felter korrekt
Fejl - udfyld venligst alle felter korrekt
Tak for din henvendelse. Vi vender tilbage hurtigst muligt.

 

Kontakt os uforpligtende

Kontakt vores eksperter direkte og hør mere om mulighederne med MDOC FM.

Christian Bøgelund Madsen

Salgschef, MDOC FM

+45 44 35 07 62

cbm@nti.dk

Vibeke Petersen

Key Account Manager FM

+45 44 35 07 15

vp@nti.dk