Skip to main content

DK

DE SE NO
Search Basket
Gå til kurv Total

MDOC FM

Facility management
kontakt os og hør mere

Ejendomsforvaltning i verdensklasse

  • Håndtér drift og vedligehold sikkert
  • Få tydelig oversigt og kontrol
  • Logisk opbygget og nem at anvende
  • Dette produkt er en ejelicens (perpetual)
  • Husk at tilkøbe vedligeholdelsesaftale

Produktbeskrivelse

MDOC FM ER ET ENKELT OG LOGISK OPBYGGET FACILITY MANAGEMENT SYSTEM TIL HÅNDTERING AF DRIFT- OG VEDLIGEHOLDELSESDATA.

MDOC FM kan ligeledes betegnes som et IWM-system (Integrated Workplace Management) eller som et CAFM-system (Computer Aided Facility Management). Systemet holder styr på alle elektroniske dokumenter, og giver et hurtigt overblik - samtidig med, at det er let at anvende.

Med Facility Management systemet MDOC FM, er det muligt at styre små som store porteføljer af ejendomme og få dem præsenteret på en struktureret måde. Systemet giver fuld kontrol over ejendomsporteføljens drifts- og vedligeholdelsesopgaver, og kan blandt andet sende remindere og give et samlet overblik over status.

Facility Management systemet MDOC FM er et uundværligt redskab til at opnå overblik, synergi og sammenhæng i en professionel Facilities management enhed.

En af de helt store styrker i MDOC FM er, at det er ét samlet og integreret FM- system til håndtering af såvel D&V som rengøring, Asset Management, Space Management, energi, dokumenthåndtering, tegningsarkiv, byggesagsstyring, Digital Egenkontrol, Digital Aflevering, Projektweb og meget mere.

Med en MDOC FM løsning kan man altså samle mange fagsystemers funktionalitet i et og samme system og derved genbruge alle data, spare tid, minimere fejl og sidst men ikke mindst spare penge på ikke, at skulle vedligeholde flere forskellige systemer og databaser.

Kontakt NTI for dine muligheder med Mdoc FM.

Optimér håndteringen af Facility Management med MDOC FM

Facility Management har aldrig været vigtigere. NTI MDOC FM skaber det fornødne overblik over virksomhedens ejendomsportefølje og skaber stor værdi igennem digitalisering og behandling af bygningsdata. En webbaseret løsning gør det tilgængeligt for driftspersonale i marken at behandle virksomhedens bygningsdrift på en let og simpel måde.
Med  MDOC FM er det muligt at styre såvel små som store porteføljer af ejendomme og få dem præsenteret på en struktureret måde. Løsningen giver fuld kontrol over ejendomsporteføljens drifts- og vedligeholdelsesopgaver og kan blandt andet sende remindere og give et samlet overblik over status.
Systemet giver nem adgang til data fra både computere og tablets og kan derfor bruges på kontoret såvel som “i marken”. Samtidig kan interfacet tilpasses, så det tilgodeser den enkelte brugers behov og arbejdsopgaver.
En af de helt store styrker i MDOC FM er, at det er ét samlet og integreret FM system til håndtering af både D&V, Rengøring, Asset Management, Space Management, Energi, Dokumenthåndtering, Tegningsarkiv, Byggesagsstyring, Digital Egenkontrol, Digital Aflevering, Projektweb og meget mere.
Med en MDOC FM løsning kan man samle mange fagsystemers funktionalitet i et og samme system og derved genbruge alle data, spare tid, minimere fejl og sidst men ikke mindst spare penge på ikke, at skulle vedligeholde flere forskellige systemer og databaser.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til produkterne, så kontakt gerne vores konsulenter.

Helle Jensen

Salgskonsulent

+45 87 41 54 24

hje@nti.dk

Christine Borg Østberg

Salgskonsulent

+45 87 41 54 90

chr@nti.dk

Spørgsmål?

Udfyld formen - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Tak for din henvendelse. Vi kontakter dig hurtigst muligt.