NTI CADcenter Få løst dine udfordringer med CAD/CAM Support fra NTI

Support

Vi ved, at det optimale tids- og ressourceforbrug er vigtigt for dig, og vi har derfor etableret Danmarks største support afdeling med de bedste supportere i Skandinavien.

Vores team har kun én opgave: At give dig svar på dine spørgsmål så hurtigt og effektivt som muligt. Ved at bruge NTI CADcenters support kommer du hurtigt i kontakt med en specialist, der har kendskab til både branchen og den anvendte software. Vi kan således nemt identificere os med dine udfordringer – og kan derfor også hjælpe dig til hurtigt at komme videre.

Vores medarbejdere har mange års erfaring inden for flere områder, samt daglig kontakt med virksomheder, der går igennem præcis det samme som du gør. Udnyt vores ekspertise ved at bruge vores specialister ved dine møder, bed dem om at se på dine tegninger, gennemgå dine projekter eller om at blive en del af dit team i en periode.

Alle vores supportere har en teknisk baggrund inden for det område som de supporterer, samtidig med at de selvfølgelig er certificerede Autodesk-brugere.

Målet for vores support afdeling er, at du ikke skal bruge unødvendig tid på at løse problemer der opstår. I stedet hjælper vi dig hurtigt til at komme videre.

Har du brug for hjælp kan du enten ringe på 70 20 42 14 eller oprette en sag herunder og så vender vi tilbage til dig.

Opret sag

Et billede siger mere end 1000 ord - hvis du vedhæfter et screenshot, der viser problemet, kan det præcisere din udfordring og dermed hjælpe os til at hjælpe dig.
Har du behov for at vedhæfte en fil, kan du uploade den via vores filemail (øverst til højre på siden) - Husk at notere i kommentarfeltet, hvad du har uploadet.

 

Hotline versus Teknisk service

Vi skelner mellem hjælp til brugen af programmer (Hotline) og hjælp til det tekniske setup (Teknisk Service). Hjælp til programmerne er dækket af vores Hotline aftale, hvis du har en sådan. Teknisk Service bliver altid afregnet efter tidsforbrug. Du er altid velkommen til at kontakte vores Hotline – også selvom du ikke har en supportaftale, i så tilfælde fakturerer vi dig for den tid vi har brugt på at hjælpe dig.

Opret Support sag via formularen på Support forsiden eller ring på 70 20 42 14
Hør mere om Hotline aftale og Teknisk service på 70 10 14 00 eller nti@nti.dk
Brug for hjælp med licenskoder? – skriv til koder@nti.dk