NTI CADcenter Hotline aftale - NTI CADcenter

Hotline aftale

Få maksimalt udbytte af din software med en Hotline aftale
Vi ved, at et optimalt tids-og ressourceforbrug er vigtigt for vores kunder. Vores team af supportere sikrer, at du effektivt og hurtigt får svar på dine spørgsmål, således at du ikke sidder fast, og dermed mister dyrebar konstruktionstid.

Kom hurtigt videre
Med telefonen eller via e-mail kommer du hurtigt i kontakt med vores fast bemandede hotline, hvor du kan
få hjælp til at løse de udfordringer, der ofte kan opstå i konstruktions- og designprocessen.

Ved at have adgang til kvalificeret sparring undgås unødvendig spildtid, samtidig med at design- og konstruktionsprocessen optimeres. Derved spares både tid og penge.

En kompetent sparringspartner
Ved brug af NTI CADcenter’s hotline kommer du lynhurtigt i kontakt med en softwarespecialist, der har kendskab til både branche og den software som benyttes.

Alle vores supportere har en teknisk baggrund inden for det område som de supporterer, samtidig med at de selvfølgelig er certificerede Autodesk-supportere.

Med en Hotline aftale er du sikret hjælp fra vores Autodesk Certificerede supportere.
Når der tales om professionel anvendelse af konstruktionsværktøjer, er det vitalt, at data skabes under de bedst mulige vilkår for brugerne.

Support er ikke bare support
Vi tilbyder flere former for support, afhængig af den givne situation. I de fleste tilfælde er en simpel forklaring via telefonen nok, men afhængig af opgavens art tilbydes desuden fjernstyring af brugerens PC eller at vi kommer ud på et servicebesøg.

Vores supportere har ikke kun fokus på at udbedre fejl, de kan også hjælpe, når der f.eks. er brug for ny
funktionalitet, uddannelse af brugere og afklaring af brugerspørgsmål samt sparring.

Flere muligheder for assistance
Opgaverne og problemerne er selvfølgelig forskellige fra virksomhed til virksomhed, så derfor tilbyder vi to
forskellige former for supportaftale:

  • Hotline abonnement, der løber over 12 måneder.
  • Værdikort, hvor der afregnes efter forbrug.

Du kan tegne et abonnement på en Hotline aftale, eller du kan betale for hjælp pr. sag.

Kontakt os på 70 10 14 00 eller nti@nti.dk for at høre mere om vores Hotline aftaler.

 

Har du spørgsmål, eller andet du gerne vil tale med os om, er du altid velkommen til at kontakte os.

70 10 14 00 | nti@nti.dk