Skip to main content Basket
Gå til kurv Total

Højkvalitets support på alle vore produkter

Vi leverer hurtig support i høj kvalitet til enhver software, vi leverer. Vores supportteam består af specialister, der er certificeret i de programmer, de supporterer, og besvarer hurtigt dine spørgsmål.

 

Ved at bruge NTI support kommer du hurtigt i kontakt med en specialist, der har kendskab til både branchen og den anvendte software. Vi kan således nemt identificere os med dine udfordringer – og kan derfor også hjælpe dig til hurtigt at komme videre. 

Support/Hotline: 70 20 42 14

NTI (hovednummer): 70 10 14 00

Vores åbningstider er:

  • 8.30 - 16.30 mandag til torsdag
  • 8.30 - 16.00 fredag

E-mail: nti@nti.dk

Vi vender herefter tilbage så hurtigt som muligt.

 

Supportsag

Ups. Der opstod en fejl
Ups. Der opstod en fejl
Tak for din henvendelse. Vi vender tilbage hurtigst muligt

Download

Der kan være programmer som kan hjælpe med supporten, vi har samlet de vigtigste links her

FAQ

Vi skelner mellem hjælp til brugen af programmer (Hotline) og hjælp til det tekniske setup (Teknisk Service). Hjælp til programmerne er dækket af vores Hotline aftale, hvis du har en sådan. Teknisk Service bliver altid afregnet efter tidsforbrug.

Du er altid velkommen til at kontakte vores Hotline – også selvom du ikke har en supportaftale, i så tilfælde fakturerer vi dig for den tid vi har brugt på at hjælpe dig.

Vores kodeafdeling, der håndterer Autodesk Licenskoder, kan træffes på koder@nti.dk

Vi kan hjælpe med aktivering af Autodesk licenser og generering af licensfiler.

Autodesk standalone (SLM) licens
Hvis du ikke kan aktivere din Autodesk standalone (SLM) licens selv, kan du sende os en mail med følgende information:

  • Produkt navn + version
  • Serienummer
  • Product Key
  • Request Code
  • Eventuelt grund til genaktivering hvis licensen har været aktiveret før.

Hvorefter vi returnerer en kode.

Autodesk netværks (NLM) licenser
Hvis du skal have generet en ny licens fil til netværks (NLM) licenser pga. nykøb, tilkøb eller ændring af produktsammensætningen, fremsendes en mail med følgende information:

  • Server navn
  • MAC adresse
  • Serienummer og navn/version på alle de licenser der skal indgå

Hvis der er tale om en ændring i en nuværende licens fil kan denne med fordel fremsendes sammen med information om hvilke ændringer der forventes.

Herefter returnerer vi en kode.

Autodesk Account er tidligere kendt som Autodesk Subscription Center

Med en gyldig Autodesk Account kan du blandt andet hente de nyeste opgraderinger. Du kan også anmode om fleksible licensbetingelser og få teknisk support fra Autodesk.

Download vejledninger som PDF-filer nedenfor:

Hotline

Vi ved, at et optimalt tids-og ressourceforbrug er vigtigt for vores kunder. Vores team af supportere sikrer, at du effektivt og hurtigt får svar på dine spørgsmål, således at du ikke sidder fast, og dermed mister dyrebar konstruktionstid.

NTI

Hotline

Kom hurtigt videre
Med telefonen eller via e-mail kommer du hurtigt i kontakt med vores fast bemandede hotline, hvor du kan få hjælp til at løse de udfordringer, der ofte kan opstå i konstruktions- og designprocessen.

Ved at have adgang til kvalificeret sparring undgås unødvendig spildtid, samtidig med at design- og konstruktionsprocessen optimeres. Derved spares både tid og penge.

En kompetent sparringspartner
Ved brug af NTI’s hotline kommer du lynhurtigt i kontakt med en softwarespecialist, der har kendskab til både branche og den software som benyttes.

Alle vores supportere har en teknisk baggrund inden for det område som de supporterer, samtidig med at de selvfølgelig er certificerede Autodesk-supportere.

Med en Hotline-aftale er du sikret hjælp fra vores Autodesk Certificerede supportere.
Når der tales om professionel anvendelse af software-værktøjer, er det vitalt, at data skabes under de bedst mulige vilkår for brugerne.

Support er ikke bare suppor
Vi tilbyder flere former for support, afhængig af den givne situation. I de fleste tilfælde er en simpel forklaring via telefonen nok, men afhængig af opgavens art tilbydes desuden fjernstyring af brugerens PC - eller at vi kommer ud på et servicebesøg.

Vores supportere har ikke kun fokus på at udbedre fejl, de kan også hjælpe, når der f.eks. er brug for ny
funktionalitet, uddannelse af brugere og afklaring af brugerspørgsmål samt sparring.

Flere muligheder for assistance
Opgaverne og problemerne er forskellige fra virksomhed til virksomhed, så derfor tilbyder vi to forskellige former for supportaftale:

  • Hotline-abonnement, der løber over 12 måneder
  • Værdikort, hvor der afregnes efter forbrug.


Du kan tegne et abonnement på en Hotline-aftale, eller du kan betale for hjælp pr. sag.

Kontakt os på 70 10 14 00 eller nti@nti.dk for at høre mere om vores Hotline-aftaler.