Skip to main content

DK

SE NO
Search Basket
Gå til kurv Total

MDOC 2017

Fra:
  • Overblik over alle dine elektroniske dokumenter
  • Dokumenthåndtering i verdensklasse
  • Hurtig lokalisering af dokumenter
  • Nem integration med andre systemer
  • Styring af dokumenter i Word, Excel, Outlook, Autodesk-produkter m.v.

Bemærk: Dette er en permanent ejelicens, og at maintenanceplan i 12 mdr. er obligatorisk ved køb. Maintenanceplanen kan efterfølgende valgfrit gentegnes én gang om året.

Produktbeskrivelse

MDOC er et værktøj, der giver dig nem adgang til at finde og kontrollere de ønskede data. Programmet er velegnet til styring af dokumenter i Word, Excel, Outlook, Autodesk-produkter m.v.

MDOC er særdeles udbredt og anvendes i dag inden for både byggebranchen, industrien, offentlige myndigheder og foreninger.

MDOC er et enkelt og logisk opbygget dokument-håndteringssystem, der holder styr på alle dine elektroniske dokumenter og giver et hurtigt overblik. Samtidig er det let at anvende.

Mængden af elektroniske dokumenter vokser og vokser samtidig med, at der løbende bliver foretaget ændringer, revisioner og tilføjelser af mange forskellige personer i både nye og gamle dokumenter. Derfor bliver det mere og mere nødvendigt at få styr på alle informationerne.


MDOC er et enkelt og logisk opbygget dokumenthåndteringssystem, der holder styr på alle dine elektroniske dokumenter og giver et hurtigt overblik – samtidig med, at det er let at anvende.
Her har du et værktøj, der giver dig nem adgang til at finde og kontrollere de ønskede data. Programmet er velegnet til styring af dokumenter i Word, Excel, Outlook, Autodesk-produkter m.v.

Med MDOC får du blandt andet:

  • Stor brugervenlighed
  • Hurtig genfinding af dokumenter
  • Nem integration med andre systemer, herunder Autodesk Vault og Project Navigator
  • Overblik over alle dokumenter
  • En meget bred vifte af funktionalitet

Opbygningen af Mdoc
I Mdoc tildeles alle dokumenter automatisk et arkivkort med informationsfelter, der beskriver dokumentets indhold, status, ophav osv. Arkivkortene lagres som records i den indbyggede database, der gør MDOC til et dynamisk redskab.

MDOC's mange muligheder og funktioner
MDOC er førende med hensyn til styring af dokumenter fra MS Office (Excel, Outlook og Word) samt førende CAD-programmer som Autodesk Revit, Autodesk AutoCAD, Autodesk Inventor samt Microstation.


Men MDOC indeholder også værktøjer til:

  • Revisionsstyring og godkendelsesprocedure
  • Søgning på flere niveauer
  • To-do opgaver for den enkelte
  • "Indgår i" analyse
  • Reetablering af gamle revisioner
  • Integration med virksomhedens øvrige systemer
  • Visning af over 220 forskellige fil-formater
  • Funktion til sammenligning af tegninger
  • Redlining
  • Grafisk visning af referencer
  • Mulighed for at lave sit eget layout
  • Mulighed for at gemme søgninger

Arkitektur og database
MDOC-arkitekturen er baseret 100% på Microsoft standarder. Teknologien bag den indbyggede database er baseret på MS SQL server (skal købes særskilt). MDOC kan ligeledes køre under Oracle.

Tilpasningsmuligheder
Standardversionen af MDOC indeholder en meget bred vifte af funktionalitet. Alligevel vil der naturligvis kunne stilles opgaver, der ikke kan løses uden tilpasning af systemet. Udviklingsafdelingen i NTI, der står for udviklingen af MDOC, er til rådighed i forbindelse med specielle ønsker til systemet.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til produkterne, så kontakt gerne vores konsulenter.

Helle Jensen

Salgskonsulent

+45 87 41 54 24

hje@nti.dk

Christine Borg Østberg

Salgskonsulent

+45 87 41 54 90

chr@nti.dk

Spørgsmål?

Udfyld formen - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Tak for din henvendelse. Vi kontakter dig hurtigst muligt.