Skip to main content

DK

SE NO
Search Basket
Gå til kurv Total

MDOC BYG

Fra:
kontakt os og hør mere

MDOG BYG fra NTI

  • Understøtter BIM-processen
  • Stor brugervenlighed
  • Hurtig genfinding af dokumenter og quick søg
  • Nem integration med andre systemer, herunder Autodesk, Autopilot og projektweb
  • Overblik over alle dokumenter, projekter og sager
  • En meget bred vifte af funktionalitet

Bemærk: Dette er en permanent ejelicens, og at maintenanceplan i 12 mdr. er obligatorisk ved køb. Maintenanceplanen kan efterfølgende valgfrit gentegnes én gang om året.

Produktbeskrivelse

MDOC BYG er et enkelt og logisk opbygget dokumenthåndteringssystem, der holder styr på alle dine elektroniske dokumenter og giver et hurtigt overblik. Samtidig er det let at anvende.

MDOC BYG er et værktøj, der giver dig nem adgang til at finde og kontrollere de ønskede data. Programmet er velegnet til styring af dokumenter i Word, Excel, Outlook, Autodesk-produkter m.v.

MDOC BYG er særdeles udbredt og anvendes i dag inden for både byggebranchen, industrien, offentlige myndigheder og foreninger.

MDOC BYG er en komplet byg-løsning der understøtter de gældende standarder fra bips.

Elektronisk dokumentstyring til byggeriet

Håndtering af data er en stor udfordring i byggeriet. Det er netop det, Mdoc Byg tager hånd om.

Dokumentstyring har aldrig været vigtigere. Vi skaber dagligt flere og flere elektroniske dokumenter, samtidig med at hovedparten af vores koorespondence foretages via e-mail. I forbindelse med virkeliggørelsen af Det Digitale Byggeri, er det vigtigt at alle arbejder efter samme standard. Med Mdoc Byg fås en løsning hvor bipsstandarden er omdrejningspunktet.

Mængden af elektroniske dokumenter vokser og vokser samtidig med, at der løbende bliver foretaget ændringer, revisioner og tilføjelser af mange forskellige personer i både nye og gamle dokumenter. Derfor bliver det mere og mere nødvendigt at få styr på alle informationerne.

Mdoc Byg er et enkelt og logisk opbygget dokument-håndteringssystem, der holder styr på alle elektroniske dokumenter, og giver et hurtigt overblik – samtidig med, at det er let at anvende. Her har du et værktøj, der giver dig nem adgang til at finde og kontrollere de ønskede data. Programmet er velegnet til styring af dokumenter i Word, Excel, Outlook, Autodesk-produkter m.v. Med Mdoc får du blandt andet:

  • Understøtter BIM-processen
  • Stor brugervenlighed
  • Hurtig genfinding af dokumenter og quick søg
  • Nem integration med andre systemer, herunder Autodesk, Autopilot og projektweb
  • Overblik over alle dokumenter, projekter og sager
  • En meget bred vifte af funktionalitet
  • Branchetilpasset
  • Ens struktur og standarder, eksempelvis bips A104

MDOC BYG har udvidede muligheder for sagshåndtering. Sagshåndteringsmodulet er skabt til at gøre afviklingen af sager nemmere. Sagshåndteringsmodulet indeholder opgavestyring, som arbejder sammen med ”To-do” listen. Opgaver kan tildeles ressourcer og dette kan vises og styres i Gantt-diagrammet. Der kan både vises et Gantt-diagram af total belastning, ressourcebelastning osv. Endvidere er der mulighed for at kontrollere workflow operationer på en komplet sag, således at alle filer bliver sat til samme status. Både sager og opgaver kan referere til andre filer, i Mdoc systemet, der gør det nemt at finde filer der tilhører en bestem sag eller opgave.

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til produkterne, så kontakt gerne vores konsulenter.

Helle Jensen

Salgskonsulent

+45 87 41 54 24

hje@nti.dk

Christine Borg Østberg

Salgskonsulent

+45 87 41 54 90

chr@nti.dk

Spørgsmål?

Udfyld formen - så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Fejl - udfylde venligst alle felter korrekt
Tak for din henvendelse. Vi kontakter dig hurtigst muligt.